coming back for more

lite tråkigt att det inte blev några bilder i förra inlägget men på grund av något fel så gick det inte att föra över bilder från mobilen till datorn, så det kommer lite bilder nu istället.
dagen började med att jag försov mig. inte ovanligt med tanke på att jag försovigt mig 4 dagar denna vecka. vet inte om det beror på att jag lagt mig för sent eller om jag älskar att snooza.
hursomhelst hann jag iaf till skolan i rimlig tid. när vi slutat tog jag och evelina en sväng på stan för att inhandla mer julklappar. börjar ju faktiskt dra ihop sig snart och det känns otroligt skönt att jag bara har 2 julklappar kvar att fixa.

dissar krogen ikväll. känner mig (konstigt nog) inte taggad alls och dessutom så ska jag försöka börja tänka lite på ekonomin och inte kuta på krogen varje helg. hemmafest = billigare och just nu mer taggande! så inget 5ive ikväll utan istället ska jag och emma slöa framför idolfinalen. har inte följt idol utan bara sett några uppträdanden, men ändå är jag nyfiken på vem som vinner, och att finalisterna dessutom är tillsammans (enligt media) så blir det ju bara mer spännande ;)

långt inlägg, men ska sluta babbla nu, ciao !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0