fucking quality

hemma från spanien ich det känns egentligen inte bra alls, vill typ redan tilllbaka. skolan känns äckligt jobbig och jag saknar värmen och möjligheten att kunna gå ut barbent mitt i natten. men som sagt. det var verkligen härligt och jag tänker inte ens börja berätta om allt vi gjort för det kommer bli typ.. en hel bok,hehe, och jag antar att ni flesta ändå kommer få höra det mer än ni vill och kommer stå ut med ;)
bilder, ja de kommer nog komma upp lite här och var (facebook?) men förvänta er inte så mycket,, jag är som sagt väääälidgt dålig på att ta bilder.
ni kan få en lite punktlista på saker som hänt, bara för att ni ska bli lite...nyfikna ;P

* nödlandning i danmark
* taxi i 150 km/h på en 50-väg
* shottat som aldrig förr
* träffat coolaste bartenderna ever
* hängt med (kända?) engelsmän
* skrattat ihjäl oss åt spanskt mode
* dansat på bord
* druckit piña colada
* promenerat som aldrig förr
* varit på Linerkers samt lärt oss innerbörden av "sockerkaka"
* lärt ut svenska ord "glacé, kuké, farn, skwål"

jag kan fortsätta i evigheter, men detta får räcka. och ja det var allt. ville som mest bara säga att jag lever, så gott som.

Kommentarer
Postat av: frida

jag trodde det stod skottat som aldrig förr, ja ba SAAAAY WHAAAAT? harooom snö i spanioooola.

2010-04-14 @ 17:49:39
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: cecilia

åhh vad kuuul!! :D du måste berätta mer sen som sagt!!

jo, det var kul på raggarfesten (ALLA hade hb-dunken med sig!! :O) ;) men jag slår vad om att spanienfesten var roligare ;D

2010-04-14 @ 17:55:19
URL: http://ceciliay.blogg.se/
Postat av: fanny

nu har jag vilat lite. nu far vi igen.

2010-04-14 @ 19:53:15
URL: http://lifeinasmalltown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0