those were the best days of my life

solen lyser och jag känner mig riktigt glad utan nån egentlig anledning.
helgen har vartit rätt så lugn och som vanligt har skolarbetet knappt rörts, men vad gör det egentligen, jag lever ju ändå. he he
i fredags hade jag, emma, cecilia och jessica middag. efterrätt, spel och massor av prat hann vi med, mycket trevligt vill jag lova.
btw så hittade jag lite bilder på datorn som jag inte hunnit lägga upp eftersom det var så stressigt med resan just då. men jag slänger upp några nu.
min 18års present från tjejerna jag nämnde ovan ;) grymt mysigt!




läste en statusuppdatering på facebook som nästan fick det att göra ont i magen av tillbakalängtan:

Molly malone: It was BANGING last night at Molly Malones. We are happy to see that everyone is allowed to Fly again. Hope you can join us again tonight!

skulle mer än gärna joinat dom ikväll. molly malones alltså. lätt bästa baren i benalmádena ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0