yeah, right

Kanske beror det på att vädret är sjukt dåligt eller att det är måndag - jag vet inte.
hur som helst känner jag mig i alla fall sjukt trött och all min energi är som bortblåst, därav anledningen till att jag är hemma idag.
det är faktiskt skönt att bara göra ingenting (vilket jag har gjort den större delen av morgonen) att bara slappa framför tv.n med en kopp te tillsammans med en gosig liten katt.
fast tyvärr kan det inte förbli så hela dagen, nej, jag måste ta tag i en hel del läxa som ligger och väntar på mig vilket inte känns så speciellt taggad. usch.

såhär se det ut utanför mitt fönster, inte konstigt att jag vill stanna inne idag


jag är taggad på jul, och snö, och julmat, och godis, och julklappar.
kan ingen bara ge mig jullovet, nu!

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag håller fullständigt med!

GE OSS JULEN NUU! :D

2009-11-30 @ 18:28:02
URL: http://jessicavanman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0