i want it all

okej, creds till mig för två snabba inlägge efter varandra ;) tänkte bara skriva ett kort inlägg om min korta dag, 2.5 timmar för att vara exakt! Trots min dåliga inställning igår så var det inte så farligt som jag trodde, vädret var toppen vilket gjorde det hela mycket trevligare + att dagen inte blev så lång som jag trodde! Redan tjugo över ett satt jag på en buss hemmåt, såå skönt att vara hemma tidigt.
förresten så hann jag även med att hämta ut biljetten till UMEÅ OPEN också så nu slipper jag oroa mig för att glömma bort den :D
puss å hej






Kommentarer
Postat av: Mirry

Nominera din snygga blogg till Veckans Blogg!



Läs mer på www.arntyochmirry.se

2009-03-17 @ 20:49:20
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: emlin

heej :]

2009-03-20 @ 09:50:51
URL: http://emmalindbergs.blogg.se/
Postat av: You know the Name and it starts with an P

Kuuul! :D



Njäe, jag menar mest laget i helhet blir så less på all skit och oklarheter... ;p

2009-03-22 @ 18:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0