the weekend through my eyes

helgen har varit hur bra som helst förutom att den som vanligt går super fort..
umeå open var det som gällde både fredagen och lördagen och det var sjukt kul måste jag säga! bäst av alla var The Hives, helt underbart att se dom live! även petter, florence valentin, tiger lou och erik hassle var bra.
det enda som inte var bra var väl kanske att jag (bland allt knuffande och trängande) fick någons tuggummi i mitt hår och jag blev tvungen att ta fram saxen, menmen, några minnen måste man ju ha ;p sen kom jag även på att jag har gjort av med en hel del pengar denna helg, biljetten, subwaymacka och nästan 100 kronor på allt bussåkande.. menmen det var det värt! :D
nej nu orkar jag inte skriva nå mer för jag håller ärligt talat på att somna här framför datorn, kanske beror på att jag inte sov så mkt i helgen eller för att jag bara har haft en lång dag, inte vet jag ;)
godnatt!

Kommentarer
Postat av: frida

TACK SOFIA! :D

2009-04-05 @ 22:39:20
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: fanny

JAG HAR PEACE AND LOVE-BILJETTEEENNNN NU

2009-04-06 @ 18:50:08
URL: http://fannyekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0