empty days and speeded thoughts

första dagen efter lovet och det känns alltid lika jobbigt. kliva upp tidigt, läxor, vara trött.. usch! men jag försäker blicka framåt istället för då känns allting mycket bättre och man blir lite, lite mer motiverad ;) kort sagt om lovet så var det skönt men...tomt. jag gjorde inte mycket alls, förutom att umgås med kompisar, vilket ändå var trevligt och nödvändigt, behövdes lite ta-igen-tid. som jag skrev tidigare i mitt förra inlägg så hatar jag lov då ingening spec händer och det står jag fast vid, känns lite bortkastat då. Men jag får glädjas av att resten av månaden kommer att bli mer händelserik! nu på lördag = Fränys konsert, 25 mars = jag 17 år, 27-28 = umeå open, ser fram emot allt!
ska vara duktig flicka nu och försöka läsa lite av svenskan och sedan ska jag nog bosätta mig framför tv:n resten av kvällen (A)
hadé! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0