Girls just wanna have fun

Inte en enda bild togs men bestående minnen skapade vi ändå.
jag och fanny spenderade helgen i pietå med musik, trevliga människor och extremt lite sömn. vädret var inte bäst men det var däremot foket! norrmän, finskar, svenskar ja alla var underbara på sitt eget sätt och vis.
egentligen finns det så sjukt mycket jag skulle kunna berätta om helgen men eftersom ni förmodligen inte vill behöva sitta här och läsa i flera timmar så säger jag bara såhär: PDOL 2009, synd för er som missade de för det var verkligen minnesvärt! ;)
sedan jag kom hem har denna dag varit en slappar-dag och jag har varit så sliten man kan bli, men efter allt som helgen har bjudit på är jag inte förvånad. nu ska jag iaf sova, gu så skönt
godnatt!

Kommentarer
Postat av: fanny

ja fy i hela friden vad härligt det var.

haha. alltså.. åh. jag saknar dom nästan lite :D typ.. andreas och utköparNNNNNN och robARt. och bruden med slingorna. hon träffade du aldrig. värsta grym tjej. ahmahgahd. haha

2009-07-27 @ 16:20:18
URL: http://fannyekstrom.blogg.se/
Postat av: frida

Ja, jag är taggad! ;)

Ser att du hade det najs på pdol :)

2009-07-28 @ 13:16:39
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0