Nytt år, nya möjligheter, ny frisyr?

ja för mig är det iaf det som gäller just nu, var och klippte mig inne i stan idag och har nu en ny frisyr, men jag har inte riktigt vant mig vid den än så jag får se om jag behåller den eller om jag får återgå till mitt gamla jag :P kom nyss att tänka på att det nu bara är en vecka kvar på lovet, egentligen så har jag inte gjort så jättemycket men några minnesvärda saker har jag iaf hunnit med :D synd bara att slalom-dagen blev inställd, det hade varit kul! nej nu ska jag se klart en film och sen blir det sängen för min del, sov gott alla läsare! puuss

Kommentarer
Postat av: emmma

du blev as fiinnn :)

2009-01-06 @ 01:39:35
Postat av: emmma

du blev as fiinnn :)

2009-01-06 @ 01:39:46
Postat av: Saga

BILD ? :D

2009-01-06 @ 12:08:45
URL: http://sagzorr.blogg.se/operahonan
Postat av: jessiii

men du kan ju inte gå tillbaka till ditt gamla jag, du blev jättefin sofia! :D

2009-01-06 @ 15:15:42
URL: http://jessicavanman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0