living like a player

lovet är äntligen här och jag har typ INGA planer! panik alltså, jag hatar att inte göra något på lovet, då känns allt så bortkastat på något konstigt sätt.. :/ menmen, får väl hoppas att det händer något oväntat kul ändå.
igår spenderade jag kvällen med underbara människor och vi hade det riktigt trevligt med middag, efterrätt  och en massa gh och skratt. egentligen var tanken att vi skulle laga värsta goda middagen, men med vår dåliga planering och några hungirga magar blev det istället en promenad till kebabcenter, vilket även det funkade bra .)
just nu sitter jag och tänker på hur mycket jag vill ha sommar, och det är verkligen grymt  mycket! vinter är verkligen ingenting för mig..Tänk er sol, bad, värme, ja allt med sommaren som är underbart, åhh vad skönt!
men förhoppningsvis går det ganska fort ändå, det är ju snart mars, helt sjukt ju!
nej nu hade jag inte tänkt skriva nå mer så,
pusshej!
   
      

nu kan sommaren få komma!


Kommentarer
Postat av: saggis

de var kalaskul igår ;)

2009-02-28 @ 23:37:22
URL: http://sagzorr.blogg.se/operahonan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0