through everything

ingen skola idag vilket inte känns helt fel. iofs så skulle det kännas ännu bättre om jag inte skulle behöva plugga den större delen av dagen, men hursomhelst så är det ändå skönt att vara hemma.
jag kunde ta mig en skön sovmorgon och när jag vaknade och kollade ut genom fönstert blev jag helt paff,  sen igårkväll har det säkert kommit mer än en decimeter snö och det känns riktigt bra att vi kommer få en vit jul i år! :D

dagens planer är:
* plugga engelska så länge jag orkar och kan
* hjälpa mamma med det sista julpyntet som ännu inte kommit fram
* slå in julklappar (de få som jag har köpt)
* städa min "mycket fina" garderob
* plugga ännu mer engelska

snööö = vinter


dags att börja pricka av listan.
c ya!



Kommentarer
Postat av: jessica

Jaaa, jag tycker också det!! :D Helt underbart!

Ingen snö = ingen vinter!

2009-12-16 @ 15:06:44
URL: http://jessicavanman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0