it would help you some day

ingen läxa ikväll och det firar jag med att sitta framför datorn hela kvällen. ungefär. Egentligen är det hemskt men det tar liksom aldrig slut på saker man kan göra framför en dator. det finns alltid en sida att kolla, något att uppdatera, något att läsa eller något att se/lyssna på. rätt skrämmande vad datorn betyder mycket i ens liv, man lider ju typ av ett beroende.

förutom att sitta vid datorn så lyssnar jag på pappas hårdrock som spelas på andra sidan väggen. vanligtvis brukar det vara jag som spelar hög musik och pappa som får plågas, men ikväll är det tvärtom. hemskt egentligen men jag har typ ingen musik att lyssna på just nu så därför får jag stå ut med pappas. nån bra låt här och där iofs, men inte sådär underbart som musik faktiskt kan vara.

annars så ser det väll rätt bra ut denna vecka. läxorna börjar trappas ner och skoldagarna blir kortare och slappare vilket inte känns så dumt. mer och mer tid spenderas inne i staden för att titta på sånt som man ändå inte har råd att köpa och för att det bara är en så mysig stämning på stan såhär dags.
på tal om stan så hittade jag och saga ett av de sjukaste klädeplaggen jag har sett: en täck-kjol. har ni hört nå så knäppt, en täck-kjol istället för typ täck-byxor. vem skulle ens ta på sig något sånt kan man ju undra? hahah

nu ska jag gå och koka mig en kopp vaniljte och sedan se paradise hotel (=
pusshej






Kommentarer
Postat av: saggis

Hahah men sofia nån kanske tycker att täckkjolen är fin? :D

2009-12-09 @ 21:08:02
Postat av: frida

Jag trodde att du tyckte den där saken var fin.

sen såg jag vad du skrivit. hehehehehhehe

blev nästan nervös där en stund.



Har sett many old ladies med en sån där säck, ickut vackert vill jag lova.

2009-12-12 @ 16:33:29
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0