Nothing really lasts forever

oj, redan tillbaka! händer inte ofta att jag skriver två gånger under samma vecka, men det är nog bara en tillfällighet :p
tänkte skriva av mig lite eftersom jag.. inte har något bättre för mig helt enkelt.
igår kväll var det grillning igen, fast denna gången höll vi till här i obbola, på förmansvillan. väldigt trevligt förutom att det flög omkring massa fladdermöss ovanför oss, men det är väll sånt man får ta när man grillar vid ett "spökhus" ;)
snart börjar skolan också, får nästan lite panik när jag tänker på det. vill inte gå tillbaka till läxor, prov och inlämningar varje vecka, men vad har man för val lixom. bara härda och stå ut, sen äre ju tur att alla fina kompisar gör dagarna mycket roligare ;)
mer hade jag inte tänkt säga så jag bjuder på lite bilder istället :)

   
såhär blev iaf rummet          soffa/säng?                  dålig bild, tog bara den

 
      frisyren                 jag såg inte normal ut ;p


Kommentarer
Postat av: Jossan

sv; haha, jag har också en sån soffa, sjukt smart.

2009-09-07 @ 18:04:05
URL: http://josselimini.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha, jag har också en sån soffa, sjukt smart.

2009-09-07 @ 18:04:08
URL: http://josselimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0