I want to run in the rain, and enjoy it

det regnar idag, vilket gör det till en perfekt dag för att vara inne och arbeta på mitt rum. eller arbeta och arbeta, jag ska egentligen bara flytta in alla möbler igen, och bära in alla saker och sätta upp alla hyllor och ja,..det blir kanske rätt jobbigt ändå.
kan ju kanske nämna att jag förutom att byta färger i mitt rum så har jag även bytt färg på mitt hår, det blev mörkt igen ;) även frisyren är ändrad och kanske kan jag lägga in en bild i nästa inlägg, men bara kanske.
förövrigt vill jag säga att gårkvällen var helt amazing! hade grymt kul och träffade massor av trevligt folk. tack för kvällen cecilia, jenny, andreas och alla andra ;D
lägger in lite bilder sedan kvällen och även några bilder från i torsdags när jag och jessica var på stranden och tog vara på den sista sommarsolen.
nej nu ska jag börja göra någon nytta för idag.
pusshej

   
vitskärsudden          jessica steker          B&J <3 sofia

    
         mer än trevligt!            "heavens on fire"


låtarna har fastnat på mitt huvud, finns inget att göra förutom att spela dom på högsta volym tills jag tröttnat (A)

shinedown - second chance
shinedown - call me
shinedown - 45

Kommentarer
Postat av: cecilia

tack detsamma! :D

var hur trevligt som helst! ;D måste göras om!

2009-08-16 @ 17:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0