i feel the happiness

tänkte att jag kanske skulle skriva några rader idag, först och främst kan jag ju berätta att vädret är awesome, vi är lediga från skolan idag och kvällen kommer bli great! skolan har i allmänhet varit rätt slapp och gårdagen spenderade jag, fanny och saga den största delen nere på stan i solen. det blev handling, mat på starz och en mjukglass på torget, härligthärligt.
sedan kan jag ju, för att göra detta positiva inlägg lite negativt, berätta att jag har hur mycket skolarbete som helst som jag egentligen borde göra nu.. men jag har liksom tappat all motivation, har ingen ork till sådant just nu.
igårkväll blev det lite träning inför brännbollscupen med hela laget, som består av elva tappra kämpare, och även om vi kanske inte är världsbäst så har vi iaf roligt på planen! hahah
nej nu ska jag hoppa in i duschen och sedan taggar jag kvällen till 110 % ! :D
see ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0