There's always something

påsklovet är här och som vanligt när det gäller mig har jag typ INGA planer! jag är verkligen kass alltså, men jag får hoppas på att lovet blir bra ändå. förkylningen ville inte ge sig så jag for hem redan efter första lektionen idag, var helt slut så jag for hem och sov ett tag. sedan har jag fördrivit tiden med allt annat än vettiga saker och nu sitter jag och ser på room raiders måste säga att det är rätt så kul haha.
btw så har jag fått beslutsångest nu också. mamma kom in och sa att jag kunde få klippa mig på lovet men problemet sitter i att jag inte vet hur jag vill klippa mig! kort, långt, raklugg, snedlugg? help please!
ja det var väl typ allt jag ville säga just nu, see you!
p u s s


ibland saknar jag dessa söta små varelser

Kommentarer
Postat av: maja

ha ett bra påsklov! :D

2009-04-08 @ 18:14:07
URL: http://majamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0