I´m gonna run faster

känns som det är dags för lite uppdatering nu igen. lovet är snart slut och det känns fär j*vligt måste jag säga, jag vill inte ha skola, läxor och prov,.. jag vill ha sommar!
menmen, bara åtta veckor kvar så jag får hoppas att det går fort!
kortfattat om lovet hittils: det har varit väääldigt slappt och jag har umgåtts med många fina männsikor. det vi har hunnit med är väl bowling, grillning, hängt på ica, solat, ätit glass och ja, inte så mkt mer, men trevligt har det varit! :)
sedan måste jag säga att det känns som om vi kommit ett steg närmare sommaren, det har varit underbart väder (iaf några dagar) gräset har börjat titta fram lite här och där och dessutom har moppen blivit inkörd för i år, underbart underbart!
mer hade jag inte tänkt att skriva, men jag bjuder på lite bilder ;)
hejs svejs!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0