i call it a beginning

första dagen på lovet och jag vaknade redan klockan kvart över sju av att det ringer på dörren! :o thereses kompisar strömmade typ in genom dörren imorse för att göra sig i ordning till deras maskerad på skolan och eftersom jag är lättväckt så var det inte ens någon idé för mig att försöka sova så klockan halv åtta var jag uppe!
lite senare åkte jag in till stan med petra där det egentligen inte hände så mycket, men fika på mekka var ju inte helt fel!
och på tal om fika så fick jag nyss nybakad kladdkaka med grädde och jordgudssås, av min syster och hennes kompis, tummen upp för dom!
nej nu blire sängen för min del.. orkar knappt hålla uppe ögonen!
hadé *
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0