söndag

söndagkväll igen, helgerna går så fort nu för tiden.
frdagen till lördagen hade vi "lagfest" eller vad man nu ska kalla det, vi hade jättekul med lekar,
tävlingar, grillning mm! :D (lite synd bara att jag missade klassfesten som var samtidigt..)
matchen på lördagen var däremot inte lika kul, vi förlorade med 7-3 och jag trodde mina ben skulle
gå sönder + att jag var jättetrött!! :/
nu känns det iaf bättre och jag har inte gjort så jätte mkt idag, har varit med en jessica och vi har tagit det
ganska lungt med att se på Desperate housewifes :D sen så har jag varit med emma också och hjälpt henne
med ett matteprov som dom har imorn :)
i fredags tog vi även skolfoto och eftersom våran klass blev så grymt snygga så måste jag ju lägga in en bild ;p
see you
               

Kommentarer
Postat av: maja

snygga vi är!

2008-10-08 @ 11:27:34
URL: http://majamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0