östra

ja nu sitter jag i ett klassrum på östra med emma nathalie julia och marielle.
jag slutade kl halv tolv idag och sen gick jag från midgård till vasaplan och sen vidare till östra. läraren som dom har, har inte ens märkt att jag inte går i klassen men om hon skulle fråga så skulle jag heta Emma. ;P
vi har datakunskap pch det är faktiskt ganska så svårt, tur att jag slipper det :)
snart ska jag iaf lämna östrabarnen och ta bussen hem, hoppas att jag inte missar den som jag gjorde imorse, fast det berodde på att jag försov mig.. :/
jag vaknade tio minuter innan bussen skulle gå så jag fick ta en senare buss och komma försent.. :/
btw så verkar östra vara en ganska bra skola, rätt så stor och mycket människor...men jag gillar ändå min egen skola mest ,
Midgård 4life!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0