slow down!

ja då var det onsdag kväll, det känns osm om lovet bara rusar i väg och jag hinner inte göra något vettigt.. :/ det går för snabbt.. vill typ stanna tiden ett tag :)
idag har jag varit och hälsat på mormor och morfar, var ett tag sen man träffade dom så det var väl ganska kul :) var på stan ett tag imorse också, men jag hittade inget, eller egentligen finns det ju jätte mycket som jag vill ha men jag glömmer typ bort allt när jag väl är på stan så då går jag typ bara och tittar haha ;) ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, typ alla har planerat något förutom jag, har ingen aning om vad jag ska göra, eller jo nu vet jag ! :D jag ska se det nyaste OTH avsnittet, taggar det iaf! =)

cya // sofia

Kommentarer
Postat av: Frida

OTH är bäst! :)

2008-11-05 @ 19:02:04
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0