ledig !

idag har det varit en ganska lugn dag, jag har varit ledig från skolan bortsett från utvecklingssamtalet som jag hade klockan halv ett. jag tycker verkligen att utvecklingssamtal är så grymt dryga och onödiga menmen. efter det så jag jag och mamma och åt på catarinas, grymt goda mackor dom har där alltså! :D
senare när jag kom hem så pluggade jag, både matte och spanska hann jag med, så nu känns det lite bättre ;)
min mamma berättade också att mina kusiner nu ville behålla kattungen (Misse) ett tag till och se hur det går, jag blir bara irriterad över att dom inte kan bestämma sig!! nu hade jag ju förväntat mig att få tillbaka honom,.. men på ett sätt så är det ändå bra om han får stanna där för då slipper vi ge bort honom till några andra som vi kanske knappt känner =)
på utvecklingssamtalet så pratade vi om hur bra ordning och reda jag hade på mina böcker och papper pch jag sa att jag hade bra ordning,.. men tydligen så har jag inte det för jag märkte när jag kom hem att jag typ har slarvat bort min spanska bok, det finns varken i skåpet eller hemma...:(
nu ska jag iaf byta om och sen fara ut och springa,
haré toppen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0