lördag

igår kväll var riktigt kul! det belv allt ifrån pizza till godis och popcorn. en väldigt stor del av kvällen bestod av singstar och det var grymt roligt. vi hann även med att dansa, se på film och skratta en hel del! :)
vi var fyra stycken som sov över, och vi kom oss inte i säng förrän vid fyra på morgonen, och vid åtta var jag uppe igen :) inte konstigt att jag är så trött ..  :/
men kvällen var askul och jag längtar redan tills nästa gång! ;)
nu sitter jag och väntar på att jessica ska komma hem, och annars är jag bara allmänt slö. dator och tv är det som gälleriadg, haha.
btw så ska vi få tillbaka våran kattunge som vi lämnade bort för ungefär en och en halv vecka sen. det var mina kusiner som fick den , men tydligen så funkar det inte mellan kattungen och deras hund som dom hade tidigare.. :/
nu hoppas jag bara att jag kan övertala mina föräldrar att inte ge bort den till nån annan utan att vi behåller den ist :)
kraam


Kommentarer
Postat av: PetriZz

hoppas ni behåller den :]

2008-10-11 @ 16:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0