loov! :D:D

Äntligen kom det efterlängtade lovet!! så jävla skönt :D jag har typ inte bestämt så mycket som jag ska göra under lovet, men det känns ganska skönt att bara ta dagarna som dom kommer ;) 
Igår kväll blev det bara slapp med tjejerna, film och godis är alltid lika mysigt :)
idag så har det inte hunnit hända så mycket, men om en timme ska jag gå och kolla på en innebandymatch som a-laget spelar. :) taggar i alla fall kvällen då det blir pizza i holmsund med några från fotbollslaget , det ska bli riktigt niice :)
vad ska alla ni där ute göra på lovet då ?  :D
hejdå
:)

haha, en bild från när vi var i stockholm där alla bara såg roliga ut :) haha

Kommentarer
Postat av: j

jävlar vad typ alla har förändrats :O

2008-10-25 @ 14:37:48
URL: http://juliake.blogg.se/
Postat av: PetriZz

Haha första bilden som jag var fin på? :O

2008-10-25 @ 23:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0