äckelspanska :(

nu sitter jag här på spanskalektionen igen, så grymt jobbig spanskan är, och tråkig! :( efter lektionen så har vi en håltimme som är på tre och en halv timme!! just nu hatar jag dom som inte har spanska och som istället har sovmorgon till klockan ett!! :O jag och Linda ska gå på nått möte då iaf, vet inte riktigt vad det är för möte menmen, hoppas vi får fika eller nåt :)
vi slutar inte förräna halv fem, men då ska jag iaf ner på stan och äta och sen blir det bio med emma och jessica, det taggar jag :D det enda som känns jobbigt ikv är att jag måste plugga på mediekunskapen, har prov imorgon och jag vill få bra på det här provet =)
haré ! pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0