5 okt

ja nu var det ett tag sen jag skrev men jag har inte hunnit, det har varit så mycket med skolan men nu är det lungt iaf :)
idag har jag inte gjort så mycket, eftersom jag nu har slutat innebandy så var jag och kollade på en match som "mitt" lag spelade :) dom förlorade:(
sen har jag bara varit hemma och bla gjort klart ett arbete, sett på gossip girl och städat min garderob...
igår var jag på bio med mybestfriends och såg Patrik 1,5 och den var riktigt bra! :D dessutom så upptäckte jag att det verkar gå jätte många bra filmer på bio nu till hösten och jag vill typ se alla! :p
just nu så väntar jag på att emma ska komma så min söndag kväll blir lite roligare :) haré!
xoxo

Kommentarer
Postat av: cecilia

alla bra filmer går typ på bio nu! :D

men det värsta är att man blir typ ruinerad. dyrt som faen.

det var tider då bion kostade ca 60 spänn.. att man inte såg mer då!? varför sa ingen nånting om att priset skulle höjas så mkt?;)

2008-10-09 @ 22:36:00
URL: http://ceciliay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0