the weekend

vad ska jag göra? det är typ det jag sitter och funderar på nu.. men jag kommer typ inte på nåt annat än fördriva tiden framför datorn :P kan ju alltid skriva lite om helgen, Twilight i fredags var jättebra och Robert Pattinson var hur snygg som helst! mer om den kvällen behöver jag nog inte säga. på lördagen var jag inne i stan och kvällen tillbringade jag med E, J, C, P och N :D Igår (söndag) följde jag med gamla laget till skellefteå för att se på match och umgås lite. efter matchen blev det pizza och godis och en mysig bussresa hem :) ja det var väl i stort sett hela min helg som i korta drag var toppen. 
harée!! pusspuss

    
först pizza                sedan godis :P                får man vara så snygg!?


Kommentarer
Postat av: emma

armen är inte bruten iaf!

2008-11-26 @ 10:49:08
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0