vill ha helg igen!

nu har jag gjort klart spanska läxan ännu en gång.. jag blir så irriterad på vår lärare för hon tror att läxorna hon ger oss ska gå jätte snabbt att göra men dom tar lång tid,.. och dom är svåra :( vill inte ha mer spanska, ever!! tur att jag slipper den största delen av lektionen imorgon för då ska jag ha syo-samtal, inte för att jag vet hur det kommer bli men knappast värre än spanskan. annars så har den här dagen gått ganska segt och nu vill jag bara heelg igeen :D egentligen så borde jag plugga både matte och svenska nu men jag har ingen ork kvar.. :/
sitter nu och kollar på lite bilder från olika tillfällen. här kommer några av dem :D

maskerad 08             Julia och Nathalie                Spanien 08

vid fotbollsplan (07)            avslutningsmiddag                      (07)

see ya  

Kommentarer
Postat av: jessica

haha, det var riktigt gamla bilder! eller vissa,

jobbigt med plugg.. :(

2008-11-11 @ 21:27:46
URL: http://jessicavanman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, du var ju asfiiiin :]



/?

2008-11-13 @ 09:34:46
Postat av: emlin

jeh sofia

2008-11-14 @ 17:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0