this is it!

idag blev en riktig hemma-sittar-dag, har bara varit hemma och tagit det lugnt.. men det är faktiskt ganska så skönt ibland :) jag har hunnit kolla på matten lite men jag måste nog plugga lite mer om jag ska klara av provet som är imorgon.. bara jobbigt att ha prov på måndagar för då måste man plugga på helgen.. :( igår kväll så var jag med mina fina vänner, vi snackade och såg på film, myys :* nåt som jag inte får glömma att berätta är att snön har kommit och hälsat på här i Obbola nu, tycker verkligen att det är jätte mysigt med snö och nu vill jag bara ha jullov! egentligen är det inte så jätte länge kvar, typ 5 veckor och det är inte mycket! :O
puussheej på er :*


snöö :)

Kommentarer
Postat av: persika

jul lovet är väldigt efterlängtat :D

2008-11-16 @ 17:24:31
URL: http://jessicavanman.blogg.se/
Postat av: PetriZz

Vilka fina bilder :D

2008-11-17 @ 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0