Better late than never

seg, ja det är just vad jag är på att blogga :/ men "bättre sent än aldrig" som man säger :P det har hunnit bli jullov och om 3 dagar är det julafton, helt sjukt vad tiden går fort! veckan har varit riktigt slapp och vi har typ inte gjort någonting vettigt i skolan. utöver den slappa veckan tog jag och Emma en "relaxkväll" i onsdags då vi solade, bastade, duschade och ja.. typ de ;)
igår (fredag) efter julavslutningen var jag på stan med Fräny, vi letade lite julklappar och sedan åt vi på Tre kronor. efter Fräny åkt hem träffade jag Emma och Julia och det blev ett lite längre statsbesök än vad jag hade tänkt mig. när klockan var 17.00 satt jag på bussen hem och pratade på cecilia, blev alltså stan från kl halv 12 till 17 :O men det var kul, träffade en massa männsikor + att jag köpte lite smått och gott ;)
kvällen tillbringade jag med tjejerna, vi delade ut julklappar, drack glögg och bara myste. lovely! :)
nej nu ska jag se gg och sen blir det nog sängen. haré =D
hinner förmodligen skriva ett till inlägg innan jul så än blir det inte G** J** ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0