where there's no you there's no euphoria

för många är det en ledig dag imorgon så jag känner min rätt duktig som ska jobba. har tagit på mig lite extra så jag får in lite mer cash vilket ju aldrig är fel. känns faktiskt inte det minsta jobbigt men jag antar att det känns lättare när jag valt det själv ;) 
 
efter jag hade skrivit inlägget igår gick jag ut på en lång powerwalk (duktig sofia!). vädret var helt underbart. klar himmel, kvällssol och frisk luft, så härligt! ska se till att det blir fler sådana promenade framöver!
 
nej, nu ska jag lägga mig i sängen, titta på Arrow och vänta på min älskling som är på firmafest ikväll.hoppas ni haft en fin kväll. puss!
 
just ja! måste bara tillägga att jag läste att det kommer en ny "kollektion" av gellack i början av juni. NICE, ser verkligen fram emot lite mer sommarfärger!! ds.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0