summerpiiics!

eftersom  jag (minst sagt) har legat på latsidan vad gäller uppdatering här på bloggen så tänkte jag göra det enkelt för mig själv! BILDBOMB!!!
med min nya fina iphone fotar jag så ofta tillfället ges vilket har resulterat i ett helt hav av bilder. här kommer några från de senaste två veckorna:
- fiske i bergsboda med min finaste. fiskelyckan var med oss denna kväll!
1. sommarlunch hos daniels bror 2. lyxat med ostbricka, såå gott!
- varit och sett Erica och Andreas, samt min syster glida in till balen. såå vackra!
- njutit av en dag på sörmkölestranden. underbara värme! <3
- grillkväll och häng med bästa vännerna!
- sooommmar och soool!
gjort och ätit årets första rabarberpaj, mumma
- sommarfina naglar
- varit ute och fiskat med båten på häggsjön. helt magisk kväll!
- firat min finaste syster till hennes student! tårtbaket fick jag stå för ;)
 
PUSS!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0