tired

Hej på er!
bloggen har verkligen inte fått mycket omsorg på sistone. har haft fullt upp med annat och när tiden funnits till har hjärnan strejkat... menmen, nu är jag tillbaka iaf ;)
 
i skrivande stund sitter jag och min älskling och väntar på att middagen ska blir klar.är huuuur hungirg som helst, så ska bli gott med mat.
kvällen bjuder sedan på bowling i vänners sällskap. ska bli skoj :)
annars ser veckan rätt lugn ut bortsett från jobb.
 
lite övrig update:
- Jag och älsklingen har fyndat ett vitrinskåp och dessutom bestämt att vi ska ha vitt i vardagsrummet (istället för svart). ska bli kul med lite nytt!
- Mina bästaste vänner emma och jessica ska äntligen flytta in till stan! 1a februari närmare bestämt, och med respektive såklart! ;)
- Vi har bokat en weekend uppe i fjällen och redan nästa torsdag sticker vi! köra skoter, åka slalom, basta.. åhh vad härligt!
 
nej nu ska jag ge mig.
puss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0