running forwards

halloj!
dagarna går i en himla fart, som vanligt!
känns som det var nyss jag skrev men nu när jag loggade in ser jag ju att det hunnit gå nästan en vecka, herreligen.
 
hursom. min dag har varit fullspäckad och jag känner verkligen hur skönt det ska bli att få sova inatt!
började med lekiton imorse. som vanligt kommer jag alltid iväg i sista sekunden när jag ska någonstans och får lov att halvspringa hela vägen. hann precis! efter det gick jag hem för en kort, och då menar jag kort, lunch och därefter halvsprang jag vidare till jobbet.
som tur var hade jag en lugn stängning, vilket verkligen behövdes.
 
kvällen har jag spenderat med emma. lite catch-up och sedan film på det. lagomt efter denna dag!
nu ska jag invänta min älskling (som förövrigt verkar ha fastnat i garaget ikväll) och sedan göra kväll! gonatt
 
btw - klippt och färgat.
kort blev det :( men det växer väl ut
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0