we can't get back yesterday

det har varit dåligt med bloggandet på sista tiden och som vanligt är bristande motivation den största boven. dock känns det som att det varit väldigt mycket på sistonde (allt från träning, till plugg till olika småprojekt) och därav har bloggen blivit ännu mer lidande. menmen, nu så!

eftersom jag har prov imorgon så spenderar jag kvällen hemma framför biologiboken. inte roligaste men å andra sidan känns det rätt skönt att få bocka av lite. jag börjar se slutet av kursen och jag tycker faktiskt att den gått riktigt bra!
igårkväll hängde jag med tjejerna och bl.a. bokade vi flygbiljetterna till stockholm. det är ju nämligen bara en månad kvar tills vi flyger ner för en weekend i huvudstaden, med shopping, konsert (PINK) och tjejhäng! ska bli superskoj!
 
förövrigt så närmar sig sommaren med stormsteg! jobb är spikat men jag ska även vara ledig en hel del vilket känns skönt. slappna av, vila upp mig och njuta! annars är inga specifika planer spikade för sommaren, men jag ser fram emot sol, värme och härliga sommarkvällar med fina vänner.
 
bjussar på lite bilder (kameran har jag inte haft något uppehåll från iallafall) ;)

ätit och druckit gott samt grillat i massor!
varit och kikat på emmas och mickes kattunge Idun. såååå söt!
körde på fransk manikyr denna gång
strukturerat om i klädkammaren och även köpt nya utemöbler till balkongen
 
puss!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0