like sunlight burning at midnight

när det är mycket som händer får bloggen som vanligt lida. men det är det som är det härliga med en blogg, man skriver när man känner och har tid för det!
hursom. i fredags blev det en heldag på jobbet. från inskolning på morgonen till ett långpass på eftermiddagen. trots att det var nervöst kändes det bra att få köra igång så snabbt och det gick faktiskt mycket bättre än förväntat. skönt!
 
sedan till helgen då, som jag spenderat i Luleå med Saga och Evelina. för att summera kort kan jag säga att vi hunnit med lite av det mesta: tjejsnack, kortspel, film, shopping, god mat, party, utgång, nattmat, bakishäng mm.
resultat: en riktigt trevlig helg!
 
nej, nu ska jag kliva upp och äta lite frukost. det blev aldrig någon riktig middag igår så i detta läge skriker min mage efter mat!
ha en bra dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0