end of the week

helgen rullar mot sitt slut och imorgon börjar en ny arbetsvecka. allting går så snabbt nu, hösten är här på riktigt och nästa helg firar jag och älsklingen två år tillsammans! herreligen så tiden rusar!
 
igår på eftermiddagen fick vi besök av min moster m. familj. fika och en hel del prat hanns med vilket var väldigt trevligt. det blir alldeles för sällan man ses.
efter middagen hängde jag med bästa emma och vi lirade biljard största delen av kvällen. inte ofta man gör det men vi hade riktigt trevligt måste jag säga!

 
nu ligger vi i soffan redo för att avsluta denna helg med en bra film. känner mig ovanligt trött men eftersom vi har varit igång hela dagen kanske det inte är så konstigt. har hunnit med en sväng på stan, lunch på waynes, följt med och kikat på en bil och ätit middag ute i obbola.
effektivitet ja visst! ;p

nej, puss på er. hejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0