love's

kvällen hos evelina var så sjukt trevlig! hon hade lagat trerätters middag (supergott), vi kikade på x-factor, drack gott, pratade och dansade. strax efter två var vi 6 utslagna tjejer som gick upp för att sova, totalnöjda med kvällen!
på morgonen blev det frukost och städning innan det var dags att sätta sig på bussen hem igen. tack tjejer för en grym kväll :)
 
annars? ny vecka och dagarna rullar på som vanligt. ikväll ska jag hänga med emma och jessica men i övrigt har jag inget på schemat so far. på fredag planeras det dock party och utgång med tejejerna vilket jag ser fram emot!
...
insåg nu att jag helt glömnt att nämna att vi blev bjuden på förlovningsmiddag för ett par helger sedan, så slänger även upp ett litet kollage från den kvällen! 
- god mat, sällskapsspel och underbart sällskap - 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0