in short

en ny vecka är här och den har redan hunnit bjuda på både kyla, regn och snö!? huvva för vädret, börjar verkligen vara less på dessa gråa regniga dagar ...
 
helgen passerade som vanligt väldigt snabbt och jag hade inte tackat nej till lite längre ledighet.
   kort sammanfattning: fredagen bjöd på förfest och sedan utgång med mina tjejer. under lördagen färgade jag fridas hår, var en sväng på stan och sedan åkte vi hem till m&p för middag och mys. mycket trevligt!
   söndagen resulterade i en väldigt lugn dag. jag och min finaste var på loppis och därefter blev det biltvätt och handling. senare belönade vi oss med en rikitig myskväll framför solsidan och en söndagsfilm.
that's that!
nu ska jag mysa med min bästa (:
 
lördagens fynd:
 
-mörkblå jacka/kappa
-fyra vinglas
-blå skål/fat
-vita kaffekoppar med fat
--> totalt 120 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0