emty

känner att jag har tappat lite inspiration när det gäller bloggen på sistone. får liksom kämpa med att få ner några rader och så ska det ju inte behöva vara.
egentligen är det kanske inte så konstigt med tanke på att jag faktiskt bloggat i drygt fyra år..
menmen, förhoppningsvis kommer inspirationen tillbaka och därmed lite fler inlägg.
 
helgen har varit väldigt lugn men riktigt bra ändå.
igår var vi, hela familjen, och hälsade på farmor i bjurholm. fikade och tog igen lite tid innan vi sedan begav oss till världshuset för att avnjuta en trerätters middag. supergott!
 
idag har jag hängt med emma och nu har jag och älsklingen söndagsmys framför tvn.
"solsidan", "hellenius hörna" och nu "beck", perfekt avslut på helgen!
 
pussspuss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0