don't wait for luck

veckan rullar på i sitt, numera, vanliga tempo. tiden går så snabbt och det slog mig att det idag bara är två månader kvar till julafton. åh, jag längtar. till att få julpynta, byta julklappar, se julkalendern osv. julen är ju bara såå fin! 
 
och på tal om längtar. imorgon är det torsdag och löön! känns så himla bra att äntligen få pengar. när jag bytte jobb blev det nämligen ett hopp på lönen med en månad och jag har därför fått leva på sparpengar hela oktober. med andra ord, snålat så mycket det bara gått.
haha! nämen det ska bli skönt att få pengar och känna att det är "som vanligt".
 
nej, nu ska jag göra mig iordning för dagen.
puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0