halloween

skrev ett helt inlägg i fredags och när jag tryckte på publiciera loggades jag ut från blogg.se och vips var inlägget bort. spårlöst! inte direkt så att man har orken eller lusten till att skriva om allting, så det fick vara. uppdaterar ju nu istället :)
 
jag och min älskling har just vaknat och ligger ännu kvar i sängen. förösker vakna till och känna efter hur man mår efter gårkvällens/nattens halloweenfirande!
precis som de senaste två åren blev kvällen rikitgt lyckad! mycket folk, snygga outfit's och härlig stämning. med det sagt låter jag bilderna tala för resten.
(endast mina bilder nu, förhoppningsvis
får jag bilder av alla andra inom kort)
 
det var allt! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0