Desire

Onsdagskväll och för tillfället ligger jag i soffan och bara slöar tillsammans med flisan, tur man har sällskap ;)
Evelina åkte hem för en stund sedan efter att ha spenderat dagen med mig och Daniel. Förutom en hel del prat har vi hunnit med en runda på stan, storhandling på maxi, middag, biltema och lite annat smått och gott, mycket trevligt! 
 
Annars pinnar semestern på och jag håller båda mina tummar för att vädret snart ska vända och bjuda på solsken.   Vill så gärna vakna av solens strålar genom persiennerna, steka på stranden eller bara sitte ute på balkongen och njuta av kvällssolen. åh...
 
Nej nu ska jag lägga mig framför greys och vänta på min älskling. Pusss
 
Btw har jag skaffat instagram nu: sofiiaa92
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0