reload

shit vilken träningsvärk jag har idag, och inte bara på ett ställe utan typ hela kroppen. jag och emma var och gymade igår och oj vad jag saknar det, måste verkligen ta tag i träningen snarast!

nu till idag, snacka om vårväder!
solen skiner, fåglarna kvittrar och det droppar från taken. känns snarare som april än februari.
har hunnit vara en sväng på stan även idag för några kortare ärenden och alldeles nyss skottade jag balkongen fri från all snö. känns bra!
nu ska jag bara invänta min älskling och sedan blir det handling. puss puss


shout it out - david lindgren

Kommentarer
Postat av: Emma <3

JAG ÄLSKAR ATT VI LYSSNAR PÅ SAMMA LÅT ;)

2012-02-28 @ 19:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0