looking in your eyes

oj vilken sovmorgon det blev idag. hade ställt klockan på nio men på något sätt lyckades jag stänga av den och vaknade istället vid halv elva. inte för att jag har några speciella planer men eftersom jag ska upp tidigt imorgon hade det varit bra att vänja sig lite iaf.
har nämligen inskolning imorgon vilket faktiskt känns skönt, är ju bara bra att få det bortgjort.

jag har just tittat på lite vampire diaries och strax hade jag tänkt ge mig iväg till gymet för ett träningspass. annars ser, som sagt, dagens planer rätt lugna ut.

eftersom det faktiskt var kanelbullens dag igår blev det ett kvällsbak för mig och daniel.


alltid lika gott med nybakta bullar!
puussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0