in the light of the sun

varm och fin dag och självklart har jag jobbat 7-17... inte alls hunnit ta vara på vädret. menmen, förhoppningsvis är det inte sista soliga dagen i sommar ;)
imorgon har jag sista arbetsdagen för denna vecka och det känns så sjukt skönt! drar iväg till sundsvall med älsklingen på fredag för att få en liten minisemester. bo på hotell, gå på ikea, äta/dricka gott och njuta av ledigheten och varandra. bara mys helt enkelt ♥
'
jag och dane var och hälsade på min älskade farmor igår. fikade, åt middag och pratade en hel del. blir alldeles för sällan man är där och hälsar på men om hon bott lite närmare hade det ju blivit tio gånger enklare. hursom var det riktigt trevligt!
'
strax kommer cissi och jessica hit för att spendera kvällen med mig. vad vi sa göra är inte bestämt än men något skoj blir det alltid :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0