let us live forever

hej och hå! startade dagen med att missa bussen vilket är anledningen till att jag sitter vid datorn redan nu. eftersom jag redan klätt och sminkat mig så kändes det jobbigt att gå och lägga mig igen, blir ju ändå bara någon halvtimme.
att jag dessutom dragit på mig en förkylning gör ju inte dagen bättre, men det är väll något man får ta när man gått hem kl tre på natten i strumpbyxor och högklackat. pratar alltså om tisdagen som blev väldigt lyckad! trodde faktiskt att vi skulle vara fler men vi som var där körde "all in" och hade så kul man kunde ha! mycket folk på corona var det också och tydligen mycket folk ute överhuvudtaget eftersom man skulle behvöva vänta 45 min för att få en taxi (vilket var anledningen till att vi gick)
gårdagen var kämpig må jag säga. har nog inte haft en så seg skoldag men jag tröstar mig med att det var fler som inte såg så pigga ut ;)

alla bilder är jättesuddiga men jag slänger upp ett par stycken ändå:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0