our own way

har kommit på mig själv att oftast blogga på en måndag eller tisdag, men ja, oftast är det då jag har något vettig att berätta om. Helger är ju oftast mer spännande än veckodagar (skola, jobb, plugg osv. är nog det som tar upp mest tid då)

hursomhelst så har jag, även denna helg, haft fullt upp. fredagkväll var det middag hos svea (knytkalas) med ett gäng härliga brudar. för min del blev den en tidig kväll eftersom jag inte kände för att följa med ut men kul var dte ändå.
lördag - åt tacos till middag med emma, jessica och micke och därefter drog mickes inflyttningsfest igång. jätte trevlig kväll som slutade med nattmat på shell och en lång kall cykeltur.

och igår valet. att alliansen vann går nog att stå ut med, även fast jag inte alls gillar dom, men att SD fick så många röster som dom fick kan jag inte ens förstå..
men det går inte att göra så mycket, jag har lagt min röst och gjort det jag kan för samhället.

ja, då ska vi se.
tjuvar lite bilder från helgen och dess festligheter av bl. svea och emma








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0