never a question

idag har varit en sånhär slappardag då jag verkligen inte gjort någonting vettigt, med andra ord, suttit klistrad framför tv.n hela dagen. jag kan medge att jag varit lite skrämd av termometern som visat på -23 grader hela dagen så jag har inte varit ute alls, inte ens hämtat posten.
usch ba, jag vill till värmen nu nu nu!!
och snart börjar skolan också. hej läxor, hej tidiga mornar och hej bussresor i massor. lovet kan gärna få vara några veckor längre.
på tal om bussresor så tog jag, emma och jessica oss en roadtrip ner till sundsvall i måndags vilket var mycket trevligt. vi blev liite fattigare i pengar men rikare i saker/kläder/smycken mm (; bland annat så införskaffade jag mig ett par högtalare till datorn och jag ljuger inte om jag säger att musiken nu är tio gånger bättre än utan högtalare.



dags att sova. godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofia!!!! i Åsele är det 37 grader!!!

2010-01-08 @ 14:54:19
Postat av: latli

haha, faktiskt!

2010-01-16 @ 11:28:08
URL: http://latli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0