come here rude boy, boy can you get it up

skolarbetet lagras på stora högar och min mobil har alldeles nyss dött. troligen för alltid, men jag hoppas mer än något annat att jag ska vakna imorgon och att den då har återuppstått.
borde egentligen läsa nu, men jag orkar inte, har ingen motivation till något nuförtiden. vill bara sova och sen vakna upp lagomt till sommaren. det hade varit rätt så underbart faktiskt!
låter som en tråkig, negativ lite skitunge nu, och det stämmer ju inte, så jag borde kanske skriva om något roligt och positivt istället.
typ att jag älskar min nuvarande musiksmak som egentligen är jävligt kass
eller att jag har tränat ikväll, vilket jag inte gjort på typ... tre veckor!
och att jag är grymt taggad på helt galna saker
det var det. nu ska jag sova och drömma om något kul. sen ska jag hoppas att min mobil lever imorn, och att det är sommar när jag vaknar.

knasigt inlägg, men jag skyller på att klockan är mycket och att min hjärna har lagt av vid den här tiden. tack och hej!


Kommentarer
Postat av: cecilia

på skärgårds.. men vi hittade den igen!!:D ahha fan vad vi hade tur som ens gjorde det :D haha

2010-04-22 @ 22:09:11
URL: http://ceciliay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0